WWE: John Cena's Fast Lane v1.0.1 + Data

لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

WWE: John Cena's Fast Lane v1.0.1 + Data

 

W John Cena's Fast Lane

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما یک راننده جوان هستید ! آرزوی شما این است تا یک روز بهترین راننده دنیا شوید . این یک اتفاق در زندگی شماست ! تمامی این ها در بازی WWE: John Cena’s Fast Lane پدیدار می شوند . رانندگی شما شخصی به نام جان سینا را تحت تاثیر قرار می دهد . همان طور که می دانید او یک سوپر استار در رقابت های کشتی کج می باشد . او با استفاده از دانش و مهارت هایی که دارد ، رانندگی را به شما آموزش می دهد . بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و در تمامی مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی و ارتقا جعبه دنده ها و تایرها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۰ رقیب مختلف در بازی

باز کردن ۶ وسیله نقلیه

به چالش کشاندن دوستان

 

 



 hajmحجم : ۱۰٫۲۲ مگابایت

 

 

 downloadدانلود دیتا با حجم ۱۵۹٫۴۹ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

 

W Cena's Fast Lane

WWEJohn Cena's Fast Lane

WWEhn Cena's Fast Lane


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، بازی HD، ،
:: برچسب‌ها: WWE: John Cena's Fast Lane, آندروید, اندروید 2, 3, بازی آندروید, بازی رایگان, بازی مسابقات ماشین سواری اندروید, بازی موبایل, بازی های اندروید, بازی های مخصوص آندروید, بازی هیجان انگیز ماشین سواری آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود بازی هیجان انگیز مسابقات اتومبیل رانی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود مسابقات رالی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده