Contra: Evolution v1.1.0

لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Contra: Evolution v1.1.0

 

Contrlution 147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Contra: Evolution شما با استفاده از تفنگ های خود باید تمام سعی خود را انجام داده و دشمنان را نابود کنید . در ابتدا باید شخصیت مورد نظر خود را در بازی انتخاب کرده و سپس با آن شخصیت بازی را شروع کنید . وظیفه شما این است تا با بیگانگانی که به جنگل های جنوب آمریکا آمده اند مبارزه کنید . اکنون ما شما را به یکی از سخت ترین بازی های مبارزاتی دعوت می کنیم ! باز کردن مراحل جدید ، وجود شخصیت های منحصر به فرد و گرافیک اچ دی از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می روند .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن بیگانگان در جنگل های جنوب آمریکا

وجود شخصیت های منحصر به فرد

گرافیک اچ دی بازی

 

 


 

 hajmحجم : ۱۷٫۹۳ مگابایت

 

 


CEvolution

Contvolution

Colution 1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، فانتزی، ،
:: برچسب‌ها: Contra: Evolution, آندروید, اندروید 2, 1, بازی اکشن از بین بردن بیگانگان آمریکایی آندروید, بازی اکشن و مبارزاتی Contra: Evolution اندروید, بازی رایگان, بازی موبایل, بازی های مخصوص آندروید, بازی کلاسیک و اکشن آندروید, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های آندروید, جدیدترین بازی های اندروید, دانلود, دانلود اکشن نابود کردن بیگانگان جنوب آمریکا اندروید, دانلود با لینک مستقیم, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اکشن و مبارزاتی اندروید, دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم اندروید, موبایل,
نويسنده : محمد خلیلی زاده